Ahir vaig rebre un missatge:
Hi Benjami,
Thanks for your email.
We appreciate you contacting us about your video. We apologize if the disapproval was made in error. We reversed the decision made on your video and it should now be live in our index. For your convenience, we have included the link to your video below:
http://video.google.com/videoplay?docid=5199993223273203409
We appreciate your patience during this process.
Sincerely,
The Google Video Team
Beníssim! No m’ho pensava pas:
Als llocs amb informació sobre el que passava, no tenien pas cap possibilitat d’escriure-los-hi un aclariment.
A planes de relació rebuscada, com la d’ajuda per pujar vídeos, devall el formulari hi ha una casella per marcar dient que el missatge és sobre un vídeo rebutjat, i vaig pensar «això és perquè vagi a parar gairebé directament a la paperera.
No vaig trobar cap cas positiu cercant episodis similars a Internet.
Al seu missatge veig que han llegit la meva resposta al missatge comunicant-me que havien llevat el vídeo per problemes de copirraits. Si us passa el mateix ja sabeu què cal fer: respondre el missatge. [1] Jo vaig enviar-la amb molt escepticisme, perquè no conviden a cap aclariment, és just una comunicació dient que l’han llevat. Vist ara, em fa l’efecte que fan molt per damunt consideracions de copyright en revisar els vídeos. Si és així, no m’agrada com ho fan: esborrar en comptes de preguntar primer.
Como sabrás, los vídeos enviados a nuestro programa están sujetos a una revisión inicial limitada para asegurarnos de que cumplen con nuestras normas generales. Cuando los vídeos no cumplen nuestros estándares, los desaprobamos. Si te aseguras de que el vídeo cumple con las políticas de Google Video no habrá ningún problema.
1 comentari. Leave new
[…] Això sí, en aconseguir pujar el vídeo de la setmana passada –després un fotimer d’intents– em digueren que violava les seves cosetes i que au, vídeo a fer punyetes. Per la cosa aquesta sí que escriuen. Ja en van tres. M’envien un text copiaferrat, estàndard, talment aquest. Aleshores jo també copiaferro la meva explicació, que ja ha esdevingut una plantilla, on hi cont que el vídeo és una producció pròpia, d’una TV pública, i que ja són [espai pel número] pics que fan el mateix. Un dia (o dos) després rebo sempre el mateix missatge demanant-me disculpes i avisant que el vídeo torna a estar en línia. Bé, per a ser exacte, la darrera resposta té una petita variant fent referència a les produccions pròpies: Hi Benjamí, […]