Ho llegeixo al blog del Mateu Ramonell i tot d’una ho copilinco aquí, perquè són coses que cal que se sabin per tal de trobar un bon estimulant per l’autestima i una vacuna contra la caspa:
–Juan José Millàs: Por cierto, no sé si sabéis que [Fernando Schwartz] triunfa en Palma de Mallorca con un programa de enorme éxito.
–Gemma Nierga: Ah si? No tenía este dato
–Fernando Schwartz: Ni falta que hace […] Nos divertimos mucho. Intentamos convencer a los mallorquines de que hay vida fuera de Mallorca. Es que resulta que los mallorquines se dividen en Mallorca, Fora de Mallorca y Terra de Moros, no hay nada más… [l’entrevista continua]
ÿs un fragment de La ventana del divendres 12 de maig. Es pot trobar (o no) a la fonoteca de la SER.
3 comentaris. Leave new
Aquí ve un altre OVNI -o sí- a explicar-nos com som i com no som. Segons en Carlos Mayor Oreja -tindrà un germà que es digui Jaime?- el nacionalismo está muy reñido con la forma de ser del mallorquín. Reñido o restreñido, del no nacionalista i del no mallorquín no en diu res. I a jo, ara mateix, tampoc no me fa ganes.
Sí, a tots aquests que parlen de «los mallorquines» caldria preguntar-los-hi «ca! i como lo haseis para conoserlos a todos? Debe ser como haser el hacebuche escamondado en la crusesita del campanario. Hay una buena merienda y hase falta ser largo de correa!» 😉
La gent Benjamí, ells coneixen a la gent de Mallorca. Així, en general, us coneix a tots.
De veritat que aquest Schwartz, m’ha caigut molt baix.