Chanel i HP tenen en comú el preu dels seus productes líquids.
Aquestes són les primeres planes que he trobat a Google amb preus en Euros i quantitats en mililitres:
Cal afegir un 16% d’IVA als preus de les tintes, però per l’eau de toilette no cal.
En el cas de la tinta, també té data de caducitat, i hi ha qui ho ha denunciat.
D’acord, el preu de venda del Chanel també és força més car que el preu de fabricació real. Però la tinta està a la llista de coses necessàries per a fer una vida sense luxes, d’estudiant mateix, i el Channel nº 5 no pas. Amb la cosa de la caducitat, la cosa es converteix en robatori, directament.
(vist a Microsiervos)
1 comentari. Leave new
No esta malament la comparació, encara que la font de la inspiració podria trobarse a
Cartuchos de Tinta: Más caros que el champagne francés
http://www.noticiasdot.com/publicaciones/2003/0703/0907/noticias090703/noticias090703-25.htm
I la noticia de 20 minutos, un dia abans publicada a la mateixa web